Translate

piątek, 15 kwietnia 2011

Odrobinę Światecznie i decu :)

Miałam pomysł na zrobienie wianuszków świątecznych. Chciałam zastosować sztuczne kwiatki, ale oczywiście ze mną jest tak, że pomysł jest, ale nie ma materiału. Więc porobiłam sobie kilka papierowych kwiatków, a za jajeczka posłużyły drewniane koraliki i wyszło to, co wyszło. Najważniejsze, że wianuszki cieszą moje oko, gdy wchodzę do domu i jest odrobinę świątecznie. Powstały też dekupażowe prace, oto kilka z nich. Pozdrawiam serdecznie :))

7 komentarzy:

agnicy pisze...

Same cuda!! Moje ulubione to Jaja . Pa-Ag

BRONKA pisze...

Witaj Zielicho!
Super pomysł z jajami na patyku:-D
Pozdrawiam.

Atena pisze...

Piekne dekoracja, a ta okiennica jest cudna!
Pozdrawiam

aga pisze...

Okienko z wiankami jest wspaniałe!A decu jak zwykle udane!pozdrawiam:)

Nela pisze...

Ładne i oryginalne wianki. Jak można zrobić takie kwiatki?

Kachna pisze...

Mnie też się bardzo podobają Twoje wianki..:))Są inne i bardzo kreatywne!

Trzpiot pisze...

śliczne to decu :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails