Stroiki i Wianki












Komentarze

Kaja pisze…
Bardzo ładne stroiki, sama bardzo lubie własnoręcznie robione ozdoby i stroiki chociaż kupne czasem bardziej do mnie przemawiają
Maja pisze…
Uwielbiam takie domowej roboty ozdoby, często dodają więcej uroku niż kupne :)
Kamila pisze…
Śliczne ozdoby. Gdy coś takiego zrobimy własnoręcznie jakoś ten domowy klimat bardziej jest wtedy. Teraz są fajne ozdoby LED. Masa tego. ;) Czekam na kolejne świąteczne wpisy ;)
Ola pisze…
Bardzo fajnie zrobiony stroik :)
Iwona pisze…
Super sprawa, idealne na drzwi wejściowe do domu :)
Czarek pisze…
Śliczne ozdoby. Zrobiony przez ciebie stroik jest jednym z lepszych jakie widziałem ;)
parima pisze…
Świetne ozdoby, również bardzo lubię takie robić na święta:) Pozdrawiam!
Daria pisze…
Śliczniutkie ozdoby! Jestem fanką takich domowych wyrobów i jak widzę, nie tylko według mnie dają one bardziej przytulny, nastrojowy i świąteczny klimat.
Julia pisze…
Fajne ozdóbki ;) Też mam zamiar coś takiego zrobić. Święta już za rogiem a takie ozdoby wyglądają bardzo ładnie ;)
Magda pisze…
Piękniutkie ozdoby. Jednak nie ma to jak własnoręcznie robione ozdoby. Podobają mi się najbardziej ;)
AgatonStudio pisze…
Trzeba posiadać nie lada talent by potrafić wykonać takie ładne ozdoby. Oby tak dalej, może coś wielkanocnego kolejnym razem? Serdecznie pozdrawiam!
Proventis pisze…
Muszę zamówić sobie kilka takich spod twojej ręki, będą mi pasowały do biura :D
Daria pisze…
Bardzo ładne te stroiki i wędki. Świetne są bardzo mi się podobają :)
Imigati pisze…
Fajne ozdoby, bardzo mi się podobają ;)
___________
Proeco Dreams
Proventis pisze…
Bardzo ładne stroiki, podobają mi się. Na prawdę widać masz pomysł i inwencje na to bo jednak wiele pracy jest włożone w taki stroik, widać robią wrażenie i widać właśnie tą pracę poświęconą nad takim jednym stroikiem. Można od ciebie takie coś kupić czy robisz tylko dla siebie ? bo bardzo by mnie interesował zakup kilku kilkunastu sztuk takich stroików albo namiary na osobe która takie coś by mi mogła sprzedać.
Rafał pisze…
Ładne realizację. Również poproszę kontakt do ewentualnego zakupu
Piotruś pisze…
Subtelne bardzo lecz widzę, że nie można zakupić

Popularne posty z tego bloga

Bajkowe drzewa

Art painting