Malowane

Miałam pochowane w szafie podobrazia bawełniane 20x 20cm a do tego miałam straszną potrzebę zatopić się w kolorach. W sumie znalazłam trzy, więc jeszcze powstanie jeden tego typu obrazek:) Jak zwykle motyw kwiatowy, ten musi być, nie wymyśliłam na razie nic innego:D Mamy wiosnę, więc paleta barw za oknem będzie coraz ładniejsza. Od jakiegoś czasu, w sumie od kilku dni dopiero, chodzą za mną kolory pomarańczy i żółcieni. To chyba dobry znak:), ale jeszcze przeplatają się z ciemnymi barwami mej duszy.
Pozdrawiam serdecznie



Komentarze

EWA pisze…
Kocham kolory wiec dla mnie bomba-energetyczny i ciepły:) Pozdrawiam ewa
aulik pisze…
ślicznie namalowane...idzie wiosna! (tzn. już właściwie przyszła :)))
pozdrawiam :)
Jagna pisze…
piekne :)

Popularne posty z tego bloga

Bajkowe drzewa

Art painting