Translate

piątek, 14 września 2012

Koteczki :)

Witam was po tak dla mnie długim czasie :) Wiele spraw mnie pochłonęło i na jakiś czas jeszcze pochłonie, co nie niestety w moim przypadku nie sprzyja tworzeniu. Oderwałam się całkowicie od moich prac, co oczywiście mnie męczy, ale może pozytywnie wpłynie na kolejne, które mam zamiar w końcu zrobić, gdy ten zwariowany wrzesień się skończy. Stworzyłam tylko dwie prace już mniej kolorowe, nie wiem czy kolor zaniknie; nie chciałabym, ale też nie wiem, co siedzi teraz w mej duszy.


Pozdrawiam Wszystkich :) Pa pa

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

przypadkowo trafiłam do Ciebie, ale ze wzruszenia podczas oglądania Twoich prac przeszły po plecach ciarki no i popłakałam się. Jest pięknie
Jestem Twoją fanką

Zielicha pisze...

Dziękuję ślicznie za tak miłe słowa :))
Pozdrawiam serdecznie

Ar_nika pisze...

Pokoik Zielichy bez koloru? Ja osobiście sobie tego nie wyobrażam... Mam nadzieję, że barwy, które tak mnie u Ciebie urzekły, jeszcze wrócą :-) Choć przyznam, że nostalgiczne kotki z księżycem w tle mają coś w sobie... Pozdrawiam cieplutko!

dudqa pisze...

Sliczne prace :)

Iwona pisze...

Kotki troche senne, ale jak zawsze bajkowe :-)
pozdrawiam ciepło!

Zdolność-tworzenia pisze...

Oj jak się cieszę, że trafiłam do kociomaniaczki. Do tego jeszcze ptaszynki, których jestem karmicielką w okresie zimowym. Oczywiście też ze względu na koty, dla nich zaokienny wirtual.
Będę stale zaglądać.
Pozdrawiam.

EWA pisze...

śliczności:) pozdrawiam cieplutko!

turkisa pisze...

Cudne kociaki!
Pozdrawiam;o)

Aga robie-bo-lubie pisze...

Miaaaałłł... śliczne kociska ;-)

Blue-Anna pisze...

Słodkie koteczki:) Rzadko, ale jak treściwie;) Pozdrawiam:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails