***


Chciałam się z wami przywitać, bo dawno tu nie zaglądałam.
Zatem Witam Was Wszystkich:)
Ostatnio wszystko się nie tak toczy jak powinno. Los płata figle i podcina skrzydła w każdej dziedzinie życia. Mam potrzebę tworzenia i jak zwykle nie mam czasu ani sił. Nie pamiętam czy pisałam Wam, że chodzę do szkoły florystycznej, a może to pisałam na drugim blogu i zapewne tak było, a więc chodząc do tej szkoły muszę mieć zaliczone praktyki i byłam na takowych praktykach i w dzień walentynek jak i w dzień kobiet, oraz dzień przed tymi dniami.
Jak bym je określiła? Cztery dni wycięte z życiorysu. Potem następne cztery dni, aby dojść do siebie. Ciężka praca jest w kwiaciarni, ale i przyjemna.
Zmęczenie u mnie niestety powoduje brak weny twórczej, ale udało mi się przy tym zmęczeniu zaprojektować lampy i bardzo mam ochotę je wykonać, ale niestety nie mam elementów do jej wykonania. I takim to sposobem lampy poczekają. Najważniejsze, że projekt jest :D Zapewne przyjdzie na nie czas jak na wszystko.

Znowu bym chciała, aby Czas przystanął i pozwolił złapać większy oddech.
Pozdrawiam Was serdecznie.







Komentarze

mirosek pisze…
Kiedyś pracowałam w kwiaciarni więc znam ten ból :) Piękna praca (mówią znajomi) jak marzenie ale chciałoby się powiedzieć-to nie tak jak myślisz kotku :)
Dobrze, że nie miałaś praktyk 1 listopada wtedy miałabyś tydzień wycięty z życiorysu:)
Pozdrawiam.
Mira pisze…
Trzymaj się ciepło!
BRONKA pisze…
Samo życie.....
Ale dasz radę i niebawem będziemy podziwiać Twoje dzieła.
Wspieram dobrymi myślami
i powodzenia :-***
Agni pisze…
Widac , ze jestes wykonczona ....ani jednego zdjecia nie wstawilas!
Trzymaj sie zdrowo !
Ag
Zielicha pisze…
Dziękuję dziewczyny! Dzisiejsze słońce pozytywnie wpływa na moje samopoczucie a dopełnieniem są Wasze miłe słowa.
Pozdrawiam serdecznie
gabraj pisze…
Pozdrawiam serdecznie i wiosennego, cieplejszego już weekendu życzę.Odpocznij trochę.
Ar_nika pisze…
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ar_nika pisze…
Myślę, że ja czułam się podobnie jak Ty po kilku dniach w moim pierwszym przedszkolu (z którego bardzo szybko uciekłam). Nawet jeśli nasza praca to ta wymarzona, trzeba mieć od niej odskocznię i chwilę wytchnienia...
Trzymaj się cieplutko :-))
Twoje prace są bardzo inspirujące,technika którą to wykonujesz bardzo ciekawa,wiem że we florystyce też odnosisz sukcesy!pokaż nam czasami co zrobiłaś.Pozdrawiam

Popularne posty z tego bloga

Bajkowe drzewa

Art painting