Aniołki i Motywy Zimowe

Witam serdecznie!
Nie było mnie tutaj tyle czasu. Porządkowanie przestrzeni życiowej pochłania dużo energii. Wróciłam po tych trzech miesiącach do malowania, co koi bardzo mą duszę :))
Za oknem paskudna pogoda, bardzo wietrznie, kominiarze czyszczą kominy strasznie przy tym hałasując, za ścianą szczeka na nich pies sąsiadów, a ja mając zamówienie mikołajkowe postanowiłam Wam pokazać co stworzyłam. Dzięki temu zamówieniu natchnęłam się. Kolor już ze mną pozostanie :)) uwielbiam je i domki ze mną pozostaną tego mi brakowało przez te ostatnie miesiące no i oczywiście Was moi drodzy.
Pozdrawiam serdecznie i miłego popołudnia
Zielicha



















Komentarze

Blue-Anna pisze…
Wszystko śliczne, i domki i aniołki, bałwanki słodkie, renifer, ach, jak u Ciebie dziś pięknie:)
Dana M. pisze…
Długo Cię nie było.
Fajnie, że przybywasz i do tego z poanielonymi domkami.
Cała reszta nie mniej piękna.
Pozdrawiam :)
Cieszę się,że wróciłaś do kolorowego świata. Pozdrawiam
Cieszę się,że wróciłaś do kolorowego świata. Pozdrawiam

Popularne posty z tego bloga

Bajkowe drzewa

Art painting