Idą Święta :)

To, że idą święta każdy z nas wie :) Ja oczywiście jestem daleko w polu z przygotowaniami do tego choinka jeszcze nie kupiona. Czas biegnie nieubłaganie. W sumie jak co roku :)
Marzę o spokojnych świętach, ale tak naprawdę nie wiem kiedy nastaną :\ Liczyłam, że będzie to w tym roku, ale się pomyliłam. Ten rok też nie był dla mnie łaskawy, a tak dobrze się zapowiadał. Oczywiście patrzę optymistycznie na świat, bo bym chyba zwariowała :) ale boję się kolejnego roku.
Dopadła mnie nostalgia.

Jak zwykle nie zdążyłam zrobić planowanych świątecznych obrazków, ale chociaż kilka wam pokażę.

Życzę Wszystkim Wesołych Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia :)


Komentarze

Aga Agra pisze…
fajniutkie...
Super! Sabinko trzymam kciuki za dalsze tworzenie
Floorexpert pisze…
Wyszło świetnie. Tak trzymaj, ewidentnie masz rękę do tego :D

Popularne posty z tego bloga

Bajkowe drzewa

Art painting