Zielicha nadal tworzy :)

Wieki mnie nie było, ale istniałam i nadal jestem :) Facebook i Pinterest bardziej mnie pochłonął. Maluję nadal kolorowo ale mam mniej czasu, dużo mniej aby się inspirować, choć zauważyłam że wystarczy mi niewiele aby łapać i zapisywać w pamięci pomysły na swoje prace. Patrzę na świat który mnie otacza jadąc do pracy, wystarczy drobne graffiti, jakaś reklama na peronie, jakiś drobny znak i tworzy się zupełnie coś nowego Mojego nie skopiowanego. Uczę się ciągle nowych technik i jak zawsze narzekam na brak czasu, bo najlepiej pracuje mi się w nocy i najlepsze pomysły powstają wieczorami a rano trzeba iść do pracy :) zostawiam wtedy kilka szkiców, kilka niedokończonych prac aby nie zapomnieć swojej myśli. Często jednak bywa że końcowy obraz jest zupełnie inny niż miał być na początku, ale tak ze mną jest. Jedno wiem malowanie stało się moją pasją i sposobem na życie.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich :)

















Komentarze

Mira pisze…
Jak miło Cię znowu widzieć! Stęskniłam się za Twoim kolorowym światem.
Zielicha pisze…
Dziękuję :)
Anonimowy pisze…
Ależ pięknie i wiosennie :) !
Cóż za cudne kolory <3
Aż zadam z ciekawości pytanie.
Jaką techniką są malowane te pierwsze wielokolorowe obrazy ?
Zielicha pisze…
Witam:) odpowiadając na twoje pytanie to nakłada się farbę o różnych kolorach tworząc tło, w między czasie susząc suszarką aby uzyskać przenikanie koloru aby się nie łączyły, można poszczególne kolory farby nakładać szpachelką lub starą kartą kredytową :) po całkowitym wystudzeniu nakłada się w moim przypadku lakier aby zabezpieczyć kolor a następnie maluje się całą pracę ciemnym kolorem i od razu zbiera się farbę szpachelką pozostawiając wzór który chce się uzyskać. Następnie znowu nakłada się jaśniejszy kolor i cieniuje według pomysłu inwencji twórczej artysty :)
Elena pisze…
Dziękuję za tak obszerną odpowiedź ! Jak znajdę chwilę czasu to zabawię się w malarkę. Oczywiście efekty mojego malowania nie będą tak piękne, ale zobaczymy co mi z tego eksperymentu twórczego wyjdzie. Pozdrawiam słonecznie :)
Zielicha pisze…
Proszę bardzo :) Pozdrawiam

Popularne posty z tego bloga

Bajkowe drzewa

Art painting