Wydruki Kolaży

Postanowiłam moje kolaże przenieść na większy format. Zostały one wydrukowane na płótnie bawełnianym o wymiarach 40x40 cm. Efekt mnie zaskoczył, uwidoczniły się rysy pędzla nie widoczne na małym formacie, sam wydruk wygląda jakby przed chwilą były malowane.
Przedstawiam też moje anioły, z nowej kolekcji. Tworzę i realizuję na bieżąco nowe projekty.
  Kolaż wydruk na podobraziu bawełnianym o wym. 40x40 cm.






Anioł o średnicy 16 cm. wycinany laserowo według mojego projektu
Anioł w sercu do zawieszenia na ścianie. Wymiary anioła wys. 20cm x 11 cm

Komentarze

Zielicha pisze…
Dziękuję: )
Mira pisze…
Z niecierpliwością wyczekiwałam kolejnego wpisu. Dobrze, że nie zapomniałaś drogi do swojego bloga. Pozdrawiam
Zielicha pisze…
Ja również pozdrawiam 😄
AZbudownictwo pisze…
Wow, efekt końcowy zaskakuje... Fajnie że postanowiłaś przenieść to na płótno, teraz dopiero dzieła ukazują pełnię charakteru ;)
Agata Borowska pisze…
Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.
Wydaje mi się, że takie wydruki najlepiej jak są robione przez profesjonalne drukarnie internetowe. Ja również jakiś czas temu odebrałem spory stos kalendarzy firmowych które posłużyły jako prezent. W sumie czytałem o nich w http://www.web-project.pl/kalendarz-firmowy-idealny-prezent-dla-pracownikow-i-kontrahentow/ i jestem zdania, że warto było je zamawiać.

Popularne posty z tego bloga

Bajkowe drzewa

Art painting