Stroiki Bożonarodzeniowe Bieli z czerwienią




Komentarze

Dana M. pisze…
Bardzo lubię jabłuszka w zimowych stroikach :)
Kinga pisze…
Świetny stroik, bardzo mi się podoba
Patrycja pisze…
Bardzo fajne stroiki. Podobają mi się, spróbuję chyba zrobić takie same u siebie ;)
Marika pisze…
Świetny miałaś pomysł na te stroiki. Takie ręczenie robione nadają jeszcze lepszego klimatu całym świętom ;)
_______
MERGODOORS - Przemysłowe Bramy
Kasia pisze…
Jak ty wpadasz na takie pomysły to ja nie mam pojęcia :D
Extra Clean pisze…
Dość ciekawie to wygląda, o wiele lepiej niż gdybym postawiła samą świeczke :)
Martyna pisze…
Fajny, bardzo ładny. Klasyczne kolory idealny na święta czy inne okazje. Taki prosty stroik bez dodatków najbardziej mi przypada do gustu niż te takie wystrojone super.
Adrianna pisze…
Super, bardzo fajny gust. Podobają mi się takie stroiki, na prawdę podoba mi się bardzo. Taki stroik muszę sobie kupić. Świetnie będzie się prezentował na mojej półeczce.
Kacper pisze…
Super, bardzo fajny jest. Na prawdę masz talent do tego i wychodzą ci bardzo fajne dekoracje oraz stroiki. Wygląda to mega fajnie akurat idealnie na moją półkę, super.

Popularne posty z tego bloga

Bajkowe drzewa

Art painting