Moje niedopatrzenie...


Jakiś czas temu dostałam wyróżnienie od Aulik, a że nie zaglądałam na swojego bloga to przeoczyłam taką miłą niespodziankę. Po kilku dniach te samo wyróżnienie dostałm od Eziety. Tu i teraz chciałam za te wyróżnienia bardzo podziękować. Powinnam wybrać pięć osób, ale tego nie zrobię. Dla mnie wszystkie blogi są wyjątkowe, osoby je prowadzące mają tu swój kawałek świata. I niech tak zostanie.

Jeszcze raz dziękuję :)

Ezieta zaprosiła mnie dawno temu do zabawy w 4. Za to jeszcze raz dziękuję. Postaram się w końcu to zamieścić na blogu.

Kwitnąca szałwia na działce


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że mnie odwiedzacie :)

Komentarze

Ezieta pisze…
Czasem tak jest, gdy co innego w glowie lub w rekach.A szalwia-szalowa....
Elisse pisze…
Moje gratulacje!!!Wyroznienie baaaardzo zasluzone
Barwy Ogrodu pisze…
Piękna szałwia, taka prawie lawendowa... POzdrawiam!
Ori pisze…
No pewnie, że odwiedzamy!To się proszę sprężyć i więcej pisac:-)
Serdeczności!

Popularne posty z tego bloga

Bajkowe drzewa

Kreatywność