Sesja zdjęciowa IKEA ;)

*

Otrzymałam katalog IKEA2010 w formacie XL. To jest dopiero format!

W dniu dostarczenia przesyłki nie było mnie w domu, więc listonosz zostawił awizo. Następnego dnia poszłam na pocztę po paczkę. Pani w okienku mnie nastraszyła, że to jest dość ciężka paczka. Myślałam, że nie doniosę go do domu, ale nie było tak źle trzymałam go dwoma rączkami ;) Jest super!
I właśnie z katalogiem Ikea trwa konkurs zdjęciowy, postanowiłam zrobić mu kilka zdjęć. Oczywiście kicia Micia ma swoje pięć minut, no i Migdaś minutkę :))






Katalog przejrzałam więc czas na opinię :)
Z katalogiem Ikea spotkałam się już kilkanaście lat temu i zawsze czekałam z niecierpliwością na kolejne wydanie, na nowe pomysły, nowe dodatki. Dzisiaj przeglądam limitowaną wersję katalogu IKEA2010 XL. Jego format robi wrażenie i przyjemnie się go ogląda. Zauważyłam, że kierowany jest do szerokiego grona odbiorców. Zamieszczone w nim pomysły przeznaczone są dla osób lubiących nowoczesne wnętrza, nowoczesny wystrój. Dużo w nim koloru, nie brakuje także mebli i dodatków do tradycyjnych wnętrz. Zauważyłam jednak, że jest ich coraz mniej, a nie chciałabym, aby Ikea stała się salonem meblowym takim jak wszystkie. Ikea ma swój styl i tak powinno pozostać.
To, co lubię w Ikea to prostota mebli, pomysły na zmianę tapicerki, te dodatkowe pokrycia zmieniające pokój w ciągu jednego dnia. Ta sama kanapa czy sofa nadaje się do pokoju nastolatka i babcinej tradycji, wystarczy zmienić pokrycie. Funkcjonalne zagospodarowanie wnętrza szafek czy to kuchennych czy regałów. To jest właśnie to, czego oczekuję od Ikea.
Od jakiegoś czasu szukam inspiracji na domowe biuro, kuchnię, pokój nastolatka.
Białe wnętrza, moje ulubione, do tego drewniane podłogi, drewniane stoły i regały. To jest to, co lubię i czego szukam.
Systemy regałów Besta czy Billi możliwość tak wielu aranżacji, jakie przyjdą tylko do głowy. Składane stoły do małych pomieszczeń, gdy nie ma miejsca na jadalnię. Podest z częścią sypialną w pokoju dziennym, gdy mamy wysokie pomieszczenie. Uważam, że są to trafne propozycje, gdyż nie każdy ma jadalnię czy oddzielny pokój dzienny, są wnętrza, które mają wiele „pomieszczeń” w jednym pokoju, a Ikea umożliwia ich umeblowanie.
Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.
Po obejrzeniu katalogu czuję niedosyt w aranżacji kuchni i domowego biura, ale wiem, że gdy się wybiorę do sklepu Ikea, tam znajdę nowe aranżacje i nowe pomysły. Szkoda, że nie rozwinięto tego tematu w katalogu.
Czego mi brakuje?
Brakuje mi mebli z poprzednich lat. Ikea niepotrzebnie rezygnuje z wcześniejszych rozwiązań. Uważam, że wystarczyło zmienić kolor.
To chyba na tyle :))
Pozdrawiam wszystkich

Komentarze

Renata pisze…
Świetna sesja zwłaszcza z tym ciekawskim futrem.
Okno masz bosssskie, właśnie poluję na jakieś stare i niezbyt duże (w moim kamienicznym mieszkaniu zostawiłam takie fajne, stare skrzydło z mosiężnym zameczkiem ech.....)
Pozdrawiam serdecznie
MariaPar pisze…
Kotek fantastycznie prezentuje się na tle katalogu. Okno super. Pozdrawiam.
KASANDRA pisze…
Kapitalna sesja zdjęciowa

Pozdrawiam serdecznie
Rybiooka pisze…
O proszę to i do mnie pewnie dotrze... biedny listonosz, on ma mnie już dość !
Kicia rewelacyjna !
ivon777 pisze…
witaj !
znakomita sesja - klimat wyczarowałaś niesamowity ...
aulik pisze…
świetne zdjęcia! ach, rama, słońce, półeczka...super! :)
nie wspomne o kociakach! :))))

nie mam katalogu ikeowego w dużym rozmiarze, ale chętnie bym taki przejrzała...

jak dla mnie, to w ikeowych rozwiązaniach brakuje mi tylko ujednolicenia niektórych rozmiarów, bo mi do systemu Besta, regał Billy nie pasuje... :D

pozdrawiam już chyba prawie jesiennie... :)
Nocturna pisze…
Te zdjęcia w oknie po prostu świetne:)
notonlywhite pisze…
jedna z fajniejszych sesji przedstawiających katalog xxl:)))

nie mogę się doczekać aż dostanę wersję-zwykłą ale jednak-ciekawość mnie zżera (na stronie nawet nie ruszam-co papier to papier:D)
Ezieta pisze…
Piekne zdjecia!

Ja niestety nie przepadam za meblami z Ikei. Mam co prawda jakies pojedyncze sztuki, jakis stolik czy krzeslo, ale generalnie wzornictwo nie podoba mi sie. Lubie za to dzial kuchenny, talerze, sprzety, moglabym tam siedziec pol dnia..
Anonimowy pisze…
Tak, pewnie tak jest

Popularne posty z tego bloga

Bajkowe drzewa

Art painting