No i stworzyłam domki (Country Painting)

Niekiedy nie wiem, co napisać! Po prostu mam ochotę pokazać to, co wymyśliłam. Łączenie Decoupage i Country Painting to fajna i przyjemna zabawa.
Nie wiem czy to świadomość przenikającego lata i nadchodzącej niebawem jesieni, choć jesień ma przepiękna paletę barw, spowodowała, że postanowiłam podejść do tego jeszcze raz. W technice Country Painting można poszaleć. Mnóstwo koloru i możliwości, ale to już chyba pisałam kiedyś. Powtarzam się :)

A zaczęło się od anioła jak zasugerował „Blog Niedzielny „ i „ Nela” to „Anioł gosposi”. Nazwa mi pasuje i mobilizuje do tworzenia innych. Dlatego wycięłam sobie inne plamy;) mające przypominać aniołki. Nie wiem, co mi wyjdzie. To dla mnie będzie niespodzianka.
W końcu mam, na czym znowu popracować.
Powycinane kształty aniołków

Wycinając aniołki przyszedł mi do głowy pomysł na domki, które mogłabym ozdobić ta techniką.
No i stworzyłam domki.
To mój pierwszy



I drugi
Ten zrobiony jest na zamówienie w sumie będą dwa

Pozdrawiam serdecznie

Komentarze

Miłka pisze…
Jestem ciekawa co dalej będzie z tymi kształtami aniołów. Fajnie tak podpatrywać pracę innych ;-)
Jagna pisze…
Rewelacyjny pomysł i świetne wykonanie:)
A z czego wycinałaś te domki??
Zielicha pisze…
Jagno wycięte zostały z deski sosnowej. Podstawa i daszek są z listewki.
Pozdrawiam
Agni pisze…
Dzis Cie odkrylam i jestem pod wrazeniem- oczywiscie zostalam obserwatorem!!! Jestem pod wrazeniem!!! Dzis przelecialam przez 2010 rok-jutro dokoncze. Wszystko b. mi sie podobalo, ale zauroczyly mnie domki -czym wycinasz ksztalty? Caluje-Ag
Pasiasta pisze…
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Pasiasta Pigmejka pisze…
Twoja Bruksa, to wypisz wymaluj siostra bliźniaczka mojej Perły ;)
http://alicja-agnieszka.blogspot.com
Zielicha pisze…
Agnicy domki wycina mi mąż. Trochę cięte jest piłą trochę wyrzynarką. To zależy jak idzie cięcie.
Pozdrawiam
Sylvia pisze…
Cudowne domki! Masz chyba zaczarowane dłonie, że potrafisz nimi stworzyć takie cuda:)
Utalentowana Kobieta z Ciebie:)
Florentyna pisze…
Baaaardzo mi się podobają;-)
Pozdrawiam.
ROMA pisze…
Domki są R E W E L A C Y J N E !
Raincloud pisze…
Domki są cudne! Zaczarowane.
Atena pisze…
Domki przeurocze, baardzo mi sie podobaja.
Pozdrawiam
Niesamowite są te domki :))
Urocze! ;)
Pozdrawiam ciepło
Anna pisze…
trudno wybrać ten jeden jedyny :)) są po prostu urocze :))
pozdrawiam serdecznie:)))
Anonimowy pisze…
a czy w tych pieknych domkach-kamieniczkach beda mieszkac ptaszki ?? ;) ;)
Małgorzata pisze…
Twoje domki są dla mnie pełne jakieś niewytłumaczalnej tęsknoty za ciszą i prostotą.. a dzisiaj wokół to taki deficytowy towar..dzięki, ze potrafisz zatrzymać to w swoich pracach..
Nela pisze…
Anielaste plamy wyglądają intrygująco - to niesamowite obserwować co też wyczaruje z nich Twoja wyobraźnia:) A domki są żywym świadectwem słodkiego błogostanu:) Pozdrawiam.
Zielicha pisze…
To miłe dostawać tak sympatyczne komentarze! Dziękuję
P.S. Tak! Blogu Niedzielny w tych domkach zamieszkają ptaszki tylko nie wiem, jakie może wróbelki:D
Pozdrawiam
bossanova pisze…
domki są przecudne!
aga pisze…
Rewelacyjne te domki!!!Masz złote ręce i pomysłów w głowie mnóstwo!!!Pozdrawiam serdecznie:)
Nela pisze…
Zapraszam do zabawy w "Lubię":)
Piękna kolekcja:) podziwiam za pomysłowość
Pewnie się zdziwisz, ze ja dopiero teraz, ale jakoś przegapiłam ten Post... Rewelacyjne domki! Podobają mi się niezmiernie!

Popularne posty z tego bloga

Bajkowe drzewa

Art painting