Szarość nabrała barwy :)

Obrazek z poprzedniego postu nabrał barwy. Pierwszy pomysł na serię obrazków miał być na tle szarości, ale jak widać to się zmieniło :) no i szarość musiał nabrać barwy w tym przypadku pomarańczy.
Za jakiś czas pokażę obrazek ptaszka, zaczęłam go malować jakiś czas temu i ciągle się zmienia, dotarłam do etapu, że zmieniłam na nim barwę dodałam kilka elementów i w końcu zaczął mi się podobać. Jaki będzie efekt końcowy? Sama nie wiem, ale to właśnie lubię gdy tworzę swoje prace, które zmieniają się w zależności od mojego nastroju, postrzegania w danej chwili barw i gdy zaczyna mi się podobać łapię wtedy głęboki oddech :)
Pozdrawiam serdecznie Zielicha


Komentarze

Anonimowy pisze…
witam,
Obrazki cudne....

Moja corcia ma fiola na punkcie koni..

Istnieje możliwość zakupu lub zamówienia?

wnowak
Zielicha pisze…
Oczywiście :)Musiałabym znać format(wymiary) obrazka i kolorystyki.
Pozdrawiam
Hexe pisze…
jak zwykle pięknie
slumsi tutka pisze…
Naprawde śliczne koty i aniołki, ale konik wygrywa. No, zakochałam się w nim. Na maxa:)

Popularne posty z tego bloga

Bajkowe drzewa

Art painting