Translate

środa, 5 sierpnia 2009

Po tak długim czasie...

Witam Was serdecznie po tak długim czasie :D
Zawroty głowy minęły i całe szczęście, bo miałam tego dosyć. Męczyło mnie poranne wstawanie z trzymaniem się mebli, a wieczorem kładzenie się do łóżka z wirującym sufitem :D, do tego w dzień pozycja półsiedząca. Obłęd. Jestem w trakcie badań, więc przyczyna tych zawrotów nieznana, więc oszczędzania się ciąg dalszy:D
Ale dosyć o moich zawrotach. Nie mogąc siedzieć, przy kompie, musiałam zająć czymś ręce, a ręce zawsze muszę mieć czymś zajęte. Tak już jestem. Na początku brakowało mi internetu, bo zawsze miałam i mam coś do sprawdzenia, ale krzyczano na mnie w domu, więc komputerek bezpiecznie zgaszony czekał na okazję :))
W między czasie zrobiłam kolejne tagi, obrazki decoupage i bawiłam się batikiem, ale go nie pokaże, bo mi nie wyszedł :( Nadal się nie poddaję w końcu mi wyjdzie :))
Tutaj parę moich prac. Pozdrawiam Was serdecznie :D


Tagi:
Ten nazwałam "Wiedźma"
a ten "Nawiedzony Dom"



Kolczyków sama nie robiłam ,ale pasowały mi do tego taga. Tak kolorystycznie :)

14 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Przykro czytać,że się źle czujesz... życzę szybkiego wyjaśnienia powodów, byś mogła się zacząć leczyć.
Zawroty głowy powinno się mieć tylko z miłości.
Podobają mi się Te prace z zegarem.

Rybiooka pisze...

Mam nadzieje że to nic poważnego z tymi zawrotami....
Bardzo podobają mi się Twoje tagi.Te kwiaty, zegary... śliczności!!

Może mała wymiana ATC?

pozdrawiam i miej się dobrze!

Ori pisze...

Jak miło Cię znowu powitać! Czekanie na wyniki badan to ciężkie doswiadczenie, zyczę gorąco siły i idealnych wyników!
Prace wspaniałe, mnie najbardziej zachwyca motyw zegarowo-różany.
Ściskam!

alizee pisze...

Witaj fajnie, że jesteś...
Choć choroba nie minęła. Mam nadzieję, że szybko wyjaśni się co to.

Śliczności naprodukowałaś przez ten czas, bardzo mi się podoba ten z kolczykami, świetne zestawienie.

Pozdrawiam cieplutko i dużo zdrówka życzę

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Oj a ja nie wiedziałam, że się źle czujesz i się martwiłam gdzie się podziałaś....
Dobrze, że już lepiej. Mam nadzieje, że to nic poważnego. Odpoczywaj i oszczędzaj siły. No i nie stresuj się! Szkoda zdrowia.
Prace piękne! Twoje tagi są kapitalne!
Ściskam serdecznie

Raincloud pisze...

Miło, że już jesteś z powrotem. Tagi jak zwykle świetne :-)
Dużo zdrowia życzę!

aulik pisze...

super tagi!
normalnie cacuszka!!! :)

Arkadia pisze...

Piękne,bardzo oryginalne prace! Dużo zdrówka życzę :c)

llooka pisze...

Dobrze,że mimo niedogodności zdrowotnych potrafisz znaleźć sobie zajęcie, które w dodatku sprawia Ci przyjemność. A efekty są wspaniałe, a co do batiku, to początkowe niepowodzenia wcale nie muszą przesądzać o dalszym sukcesie. Czego życzę i czekam z niecierpliwością na odsłonę!

blog niedzielny pisze...

zdrowie b.wazne wiec dobrze ze juz ci lepiej ,tagi fajnie wyszly ,szczegolnie ten z kolczykami przypadl mi do gustu

Cedra pisze...

Prace na prawdę świetne:) A mieszkańcy Kotlandii...boscy!;)
Pozdrawiam serdecznie

aulik pisze...

a ja znowu zapraszam po wyróżnienie :))
ciepło pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Witaj,

Bardzo podoba nam się Twój blog, dlatego chcielibyśmy zaprosić Cię do wzięcia udziału w naszej akcji - http://ikeakatalog2010.thinkahead.pl/ Niestety, na blogu nie mogliśmy znaleźć kontaktu mailowego do Ciebie, stąd prosimy Cię o kontakt z nami poprzez maila podanego u nas w zakładce „Kontakt”.

Pozdrawiam,
Michał Młynarski, Heureka

Nocturna pisze...

śliczne tagi..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails