Dekoracje z rattanu

Jest jeszcze czas, aby robić świąteczne dekoracje, ale miałam pomysł na rattanowe jaja i serca. W grudniu robiłam kule z pędów winorośli już wtedy próbowałam robić z rattanu, ale nie dawałam rady, wyginał się na wszystkie strony, był śliski i łamliwy. Teraz wpadłam na pomysł, aby go lekko namoczyć. Przejechałam po nim wilgotna ręką i okazało się, że idealnie się formuje.
A o to, co mi wyszło:)





Kwiatowe jaja styropianowe. Z resztek kwiatków, które udało mi się znaleźć w domu.

Pozdrawiam serdecznie

Komentarze

Sylvia pisze…
Rattanowe dekoracje są super! Widząc miniaturkę zdjęcia myślałam, że są to robione na balonach pisanki ( w ubiegłym roku w takie coś się bawiłam), ale widzę, że to wyższy stopień wtajemniczenia:)
Gratuluję pomysłu no i efektów!
Pozdrawiam:)
MariaPar pisze…
Moc pomysłów ! Pozdrawiam
Polskie Wnętrza pisze…
Witaj. zapraszamy na nasz blog Polskie Wnętrza
Sklepik pisze…
Bardzo mi się podobają Twoje serducha. sama je robisz?
Zielicha pisze…
Witam!
Serca zaplatałam sama Elamiko. Widziałam w gazetach florystycznych i na zagranicznych blogach serca wyplatane z pędów brzozy, ale w formie płaskiej. I bardzo mi się spodobały. A moje miały być płaskie, ale wyszły całkiem inne :D
Pozdrawiam
aga pisze…
Rattanowe serduch i jajca, super!!!Pomysł do podpatrzenia...mogę?Fajne rzeczy wychodza z pod twoich rączek!pozdrawiam
Przyrodniczo.pl pisze…
Kwiatowe jajka ... gotowe dekoracje na Wielkanoc :)
Zielicha pisze…
Oczywiście Aga, podpatruj :))
Pozdrawiam
Renata pisze…
Super, podoba mi się, pewnie też odgapię :))

Pozdrawiam serdecznie
Anonimowy pisze…
a ratan to kupiłas taki naturalny pakowany w kwiaciarni czy na jakiej giełdzie kwiatowej bo tez sprubuje zrobic sobie takie cudeńka do sklejania możesz używać pistoletu z klejem na gorąco, dobrze trzyma i jest bezbarwny, pozdrawiam

Popularne posty z tego bloga

Bajkowe drzewa

Art painting