Kreatywne Koty!

Dzisiaj dostałam przesympatyczną niespodziankę od Pomarańczowego kota i Rybiooki w postaci oto takiego obrazka z dwoma Kreatywnymi Kotami. Obrazek pochodzi z logo bloga Kazika. Przyznam, myślałam, że to facet do czasu,kiedy nie zobaczyłam rysunku na dole Kazikowego bloga w postaci kobitki o imieniu Kazik. Super!!!




Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie miło jest coś takiego otrzymać. Dlatego ja wybrałam takie oto blogi, aby się i tym osobom miło zrobiło:
Pomarańczowy Kot
Rybiooka
Pełnia lata w domu Tymianka
Violcio
Domek na skwerku
Vintage gallery
Benia
Utkane z marzeń

Pozdrawiam serdecznie

Komentarze

Ori pisze…
Serdecznie dziękuję za Kreatywne Koty w imieniu własnym, a szczególnie moich kotów:-), miłe to,bardzo miłe...
Bardzo, ale to bardzo dziękuję!!! Jest mi niezmiernie miło! Pozdrawiam serdecznie!
Agata's Gallery pisze…
Dziekuje serdeczniee,musze przynac,ze dzisiaj jest wyjatkowo mily dzien;) Pozdrawiam
Elisse pisze…
Bardzo, bardzo dziękujemy:) Ja i Vinga! Bardzo miłe wyróżnienie i bardzo się z niego cieszę!
serdecznie pozdrawiam
violcio11 pisze…
Niespodzianka Ci sie udala. Dziekuje Ci bardzo. Strasznie sie ucieszylam :-)))
aulik pisze…
och, miło, miło! i to jak :)
dziękuję w imieniu własnym, pomarańczowym i kluskowym :D
Monia-Benia pisze…
Oj dziękuję ci bardzo za wyróżnienie, nie wiesz jak bardzo się ucieszyłam, tym bardziej, że bloga prowadzę niedługo a tu taki suprajsik :) raz jeszcze dziękuję.
Jednoskrzydła pisze…
zawieszka bardzo fajna, podoba mi się jakich motywów użyłaś i jak, jeszcze jakby była 1 przed 8 świsnełabym ją dla siebie!

Popularne posty z tego bloga

Bajkowe drzewa

Art painting