Wizyta na działce i miłe scrapowanie :D

Wczorajszy i dzisiejszy dzień był bardzo słoneczny. W sobotę byliśmy z moim S. na działce porobić porządki. Chcieliśmy popalić gałęzie, ale tak wiało, że sobie odpuściliśmy. Wzruszyłam tylko ziemię wokół moich młodych iglaków, podcięłam krzewy, zagrabiłam, co trzeba było zagrabić, a dzisiaj dziwiłam się, dlaczego bolą mnie mięśnie. Z doświadczenia wiem, że nie mogę przesadzać. Zawsze źle się to kończy, a ma to przecież sprawiać przyjemność :D Lubię pracę przy roślinach, odprężam się przy tym, ale jest to też dla mnie małe ćwiczonko. Zaczynają pracować mięśnie, o których istnieniu zapomniałam. I co najfajniejsze w sezonie zawsze gubię parę kilogramów :D, z czego jestem bardzo zadowolona ;)
Na działeczce mam takie oto pierwiosnki. Jestem miło zaskoczona, że jest ich tak dużo, może tego nie widać na zdjęciu, ale w tej jednej kępie jest sporo małych sadzonek. Po przekwitnięciu będę je rozsadzać :D

Pierwiosnek (primula)


Forsycja
A teraz o scrapie. Dzisiaj w końcu zrobiłam kartkę z próbnika Kolorosfery nr 5 ze ScrapLab. Kartki przedstawiam dwie, już wcześniej zrobiła jedną. Do tego tagi, w końcu wyszły mi tak jak chciałam. Strasznie podobają mi się takie małe karteczki ATC, kobiety przepięknie je ozdabiają. Niekiedy są tak bogato ozdobione, że aż trudno uwierzyć jak to się wszystko mieści na tak małym formacie. Ja chciałam spróbować czegoś podobnego z tagami. Zobaczymy co uda się zrobić :D
A o to moje kartki i tagi :



Pozdrawiam

Komentarze

Ależ masz piękne pierwiosnki!
Z karteczek ta pierwsza szczególnie mi się podoba. Tagi też śliczne.
Pozdrawiam serdecznie
aulik pisze…
super romantyczne cudeńka ci wyszły...bardzo mi się podobają i karteczki i tagi, łał! :)
a na działce widać już piękną wiosnę, aż miło popatrzeć :)
pozdrawiam :)
Monia-Benia pisze…
Kartki śliczne, chyba nigdy takich nie poczynię. A co do działeczki i kwiatuszków to okropnie zazdraszczam, kocham zieleninę i przyrodę , niestety zamieszkiwuję mieszkanko w bloku w centrum wa-wy. Pozdrawiam

Popularne posty z tego bloga

Bajkowe drzewa

Art painting