Abstrakcja "Eksplozja Barw"

 Nadchodzi czas aby ogarnąć pajęczyny z mojego zapomnianego bloga i choć jest to nadal mój mały Pokoik Zielichy to bardzo bym chciała aby stał się moją małą Pracownią Zielichy. OD ZAWSZE :)

Tak od ZAWSZE!! pragnę aby ten pokoik zamienił się w końcu w moją jaskinię gdzie mogę się ukryć i tworzyć pokazując światu potem gdy z niej wyjdę to co mi w duszy gra, jakie właśnie mam lub miałam emocje. Gdzie będę miała wszystkie swoje pierdzielniki :) w jednym miejscu dostępne od zaraz.

ALE... jestem wdzięczna za to co mam. Mam tą odrobinę swojej przestrzeni  gdzie przenoszę się w swój świat. I jestem wdzięczna że Pasja jest nadal we mnie.

To nie jest tak że Zielicha przestała tworzyć. Maluję w zaciszu swojego pokoiku. Pomysły zawsze krążyły i nadal buzują wręcz eksplodują w mojej głowie a przede wszystkim w moim sercu. To jego zawsze powinnam słuchać i choć był moment a nawet dłuższy moment kiedy musiałam uśpić swoje serce, co bardzo bolało ale w końcu pozwoliłam dojść sercu do głosu. 

ZAWSZE SŁUCHAJ SWOJEGO SERCA!!!!!

Mi pomogły w tym medytacje, których się dopiero uczę dzięki obserwowanej przeze mnie Klaudii Pingot "SpecBabka" ta kobieta uczy jak zacząć słuchać swoje serce. Dobrze się z tym czuję i to jest dla mnie najważniejsze. 

 Energia serca jest niesamowita i gdy nauczysz się go słuchać ono cię prowadzi.

Przyszedł w końcu czas jakim jest urlop gdzie mogłam poświęcić ten czas na pasję i inspiracje. To pozwoliło mi stworzyć moje barwne prace i choć na moim ekranie komputera są blade to w rzeczywistości bije z nich energia która mnie dodatkowo inspiruje.

 Eksplozja Barw tak mogę określić to co namalowałam. Jedna z osób wystawiła mi komentarz na Facebook pisząc ; pięknie że tak kolorowe widzę. Właśnie to jest piękne i jestem wdzięczna za to, że mogę czuć te barwy w sobie, przenosząc swoje emocje, myśli i odczucia na płótno. Niekiedy moja wyobraźnia przewyższa moje umiejętności bo nie zawsze jestem w stanie przerzucić na płótno to co mi w danym momencie w sercu gra. Moje serce doprowadziło mnie do barw i jestem z tym szczęśliwa.

Format 90 x 90 cm, 100 x 100 cm, 40 x 40 cm

                                       

                                            

                 

  


Komentarze

Eksplozja barw, tak można by było nazwać te wspaniałe prace. Idzie nowe to widać w Twoich pracach....bardzo inspirujące i dające do myślenia. Powodzenia w dalszym tworzeniu kierunek jest bardzo obiecujący.
Pozdrawiam

Popularne posty z tego bloga

Bajkowe drzewa

Kreatywność