W Szydełkowie

Miałam straszną ochotę pochwalić się moimi stworkami szydełkowymi. I dlatego się chwalę ha ha :)
Powstały one w styczniu zeszłego roku. Szukałam wzorów szydełkowych na buciki dla maleństwa, które się urodziło pod koniec grudnia 2007, wtedy to natrafiłam na schematy szydełkowych miśków i innych cudeniek. Poważnie wzięłam się za naukę szydełkowania. Siedziałam po nocach i prułam i prułam i ..... :). W końcu coś mi tam wyszło. Oczywiście nie są one jeszcze takie jak bym chciała, ale są to moje pierwsze stworki.
Proponuję zobaczyć stworki Bromby. Strasznie mnie ta kobieta inspiruje, normalnie to co ona wyczynia z szydełkiem to bajka.
Jak tak robiłam te moje misie, koteczki i takie tam, przyszedł mi pomysł na małych wojowników. Syn był zachwycony, przygarnął sobie parę sztuk, ponadawał im imiona i nie chciał już oddać. I tak to właśnie było.

Moja mała galeria:





Elżbietka, Koteczek , Hadanoś Junior. Elżbietka rządzi wszystkimi. Tak stwierdził syn i nawet układał historyjki dla poszczególnych postaci. Śmiechu było co nie miara. :D


Olaf wiking, Gorm, Wolfgar, Ewżen, Bloszermin. Dziwne ponadawał te imionka, ale mi się podobają. Po prostu kojarzą mi się z daną sytuacją jaka panowała w domu podczas ich tworzenia.


A oto buciki:

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bajkowe drzewa

Kreatywność