Moje prace

Tematem moich pierwszych prac, nazwę je scrapowymi, było:
"Usłysz muzykę".
Zadaniem było znaleźć inspiracje, w których słyszymy muzykę i przenieść to na papier wyklejając obrazki, jedne w kolorach podstawowych, a drugie w pochodnych.
Dla mnie inspiracją był dzwonek wietrzny, szum liści poruszanych przez wiatr, deszcz bębniący o blaszaną konewkę....
Najpierw należało zrobić parę małych projekcików kredkami, aby było, z czego wybrać:


Następnie należało wziąć się do pracy :)
A oto jak mi te obrazeczki wyszły:



Kolejny tytuł pracy to "Zabawka".
Tym razem trzeba było użyć kolorów podstawowych i pochodnych na jednej pracy i oczywiście wszystko powinno być rysowane kredką :)

A oto obrazeczek zabawki :

Praca kolejna to witraż. Zaprojektowałam witraż do pokoju dziecięcego, bardzo kolorowy - jakoś tak mnie natchnęło. Bo jak tu nie dać koloru do pokoiku dziecka :D



A oto projekt gotowy :)

Takich tematów było bardzo dużo: projekt filiżanki, projekt wzoru na tkaninę, walory...
Najważniejsze jest to ze świetnie się czułam tworząc to wszystko. Szukałam inspiracji wszędzie gdzie się dało. Oj zabawa była przednia ha ha :)
Moje prace:


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bajkowe drzewa

Kreatywność