Obrazek "Była sobie raz dziewczynka..."

Spodobała mi się praca na korku, ale to jedyny który znalazłam w domu.

Kolejny kolaż na kawałku kartonu.


Chciałam podziękować raz jeszcze Pomarańczowemu Kotu za wyróżnienie, które dostałam parę dni temu. Bardzo dziękuję!! Przyznam, że strasznie nie lubię wybierać, kogo obdarować. Wiem jedno tworzycie piękne rzeczy i macie tu swój mały świat. A ja mam gdzie zaglądać i inspirować się :D Dziękuję i przekazuję te wyróżnienie dalej:


Poukładany świat, Alexa-black-lady, Silkpainted, Benia, Ayadeco ,Pomarańczowy kot, AgnaDz, Radość tworzenia, Lietdeco i mogłabym tak dalej i dalej bez końca...
Pozdrawiam serdecznie

Komentarze

Mira pisze…
Wpadłam skomplementować kolaż z misiem. Śliczny jest! Taki klimacik trochę retro, trochę bajkowy. Dziękuje też za wyróżnienie. Krótko mam blog, więc na takie zaszczyty nie zapracowałam. To wyróżnienie jest śliczne, także pod względem plastycznym, więc z przyjemnością przykleję je sobie na stronce.
Pozdrawiam Cię wiosennie.
Ori pisze…
Nie wiem już, jak chwalic Twój talent, słów mi brakuje. No to tylko pozdrawiam.
EWA pisze…
prace na korku i dziewczynka w sepii sa śliczne.Kolaż tez mi się podoba! pozdrawiam serdecznie:)
Lela i Moonah pisze…
decoupage na korku wygląda fenomenalnie. Wspaniały pomysł. Gratuluję weny twórczej :)
aga pisze…
Jestem tu pierwszy raz dzięki Mirze z Poukładanego świata i widzę,że wprawdzie zachwalała Twoje dzieła.Pomysły z kolażami - super!!!Czuję,że będę zaglądać...pozdrawiam aga
Unknown pisze…
Przepiękne prace, korkowy obrazek urzekł mnie, dziękuję bardzo za wyróżnienie, pozdrawiam serdecznie.
Elisse pisze…
Wszystkie fajne, ale chyba ten na korku , najbardziej mi się jednak podoba.
pozdrawiam cieplutko

Popularne posty z tego bloga

Bajkowe drzewa

Art painting